انتخابات ریاست جمهوری آمریکا چه تاثیری بر قیمت بیت کوین (BTC) خواهد داشت؟

انتخابات ریاست جمهوری آمریکا چه تاثیری بر قیمت بیت کوین (BTC) خواهد داشت؟
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 2834 نفر

انتخابات ریاست جمهوری آمریکا چه تاثیری بر قیمت بیت کوین (BTC) خواهد داشت؟

با نزدیک شدن به انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۰ ایالات متحده، دو معامله گر ارزهای دیجیتال پیش بینی های خود را در مورد چگونگی واکنش قیمت بیت کوین (BTC) به این رویداد در توییتر به اشتراک گذاشتند. بیگ چدز (Big Cheds) در این خصوص گفت:

درصورتی که برنده مشخصی داشته باشیم و قدرت به صورت مسالمت آمیز انتقال پیدا کند، به اعتقاد من شاهد تاثیر چندانی بر ارزهای دیجیتال نخواهیم بود. اما در صورتی که نتیجه انتخابات نزدیک بهم باشد، باید شاهد جهش در دارایی هایی مانند طلا و بیت کوین باشیم.

این انتخابات جمع بندی سال پر از فراز و نشیب ۲۰۲۰ خواهد بود. علاوه بر انتخابات، فاکتورهای دیگری در این بین تاثیرگذار هستند. یکی دیگر از تریدرها ملقب به CryptoWendyO گفت:

انتخابات امسال با توجه به همه گیری ویروس کرونا و تاثیر آن بر اقتصاد جهانی قطعاً متفاوت است. با اتفاقی مانند کرونا، همه تصور می کردند که به دلیل عدم اطمینان به بازار مالی، بیت کوین شاهد افزایش قیمت شدیدی باشد اما چنین اتقاقی زخ نداد.

طی هفته های منتهی به انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در ماه نوامبر، توییت های تریدرهای فعال در توییتر رنگ و بویی سیاسی به خود گرفته اند. این رویداد در اواخر سالی برگزار می شود که شاهد ترس از ابتلا به کرونا، تعطیلی کسب و کارها و مشکلات اقتصادی بود. Wendy در ادامه گفت:

تنش ها در انتخابات به اوج خود رسیده، بازارها برای شکوفایی نیاز به پول دارند. من فکر نمی کنم که پول خاصی وارد بازارها شود چون اکنون طبقه متوسط جامعه در تلاش برای حفظ سرمایه خود است.

واکنش منفی بازار به تصمیم ترامپ

بسته محرک اقتصادی دولت نیز در این بین نقش بسزایی دارد. هم اکنون دولت ایالات متحده در تصمیم گیری در خصوص ارائه بسته های حمایتی از اقتصاد ناتوان است. همانطور که چند روز گذشته شاهدش بودیم، بازارهای مالی و ارزهای دیجیتال به اخبار مبنی بر تصمیم گیری دونالد ترامپ برای به تاخیر انداختن گفتگوهای بسته محرک اقتصادی تا پایان انتخابات واکنش منفی نشان دادند. CryptoWendyO در پایان گفت:

بعد از انتخابات ما درک بهتری از بهبودی شرایط اقتصادی خواهیم داشت. به اعتقاد من قیمت بیت کوین تغییر خواهد کرد، و من امیدوارم که این تغییر باعث افزایش قیمت ها بشود.

فارغ از نتیجه انتخابات باید به روند کنونی بیت کوین نیز توجه کرد. اخیرا این ارز دیجیتال موفق شده که به کانال ۱۱ هزار دلاری برگردد و تریدرها را نسبت به آینده این رمزارز بیش از پیش خوش بین کند.

 

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارزهای دیجیتال.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx