تحلیل ارزهای دیجیتال بیت کوین، ریپل، پولکادات و چین لینک

تحلیل ارزهای دیجیتال بیت کوین، ریپل، پولکادات و چین لینک
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 2467 نفر

تحلیل ارزهای دیجیتال بیت کوین، ریپل، پولکادات و چین لینک

هرچند زمانی که بازار به سمت پایین در حال حرکت است فرصت مناسبی برای خرید است، اما گاهی باید مراقب بود تا بر روی ارزی که پایین می ماند سرمایه گذاری نکنیم. مطالعه تحلیل ارزهای دیجیتال می تواند کمک شایانی در این زمینه کند.

تحلیل بیت کوین  BTC

اگر بیت کوین بتواند قیمت را بالای میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه معادل ۱۰۷۲۸ دلار نگه دارد، احتمال رشد سریع تا ۱۱ هزار دلار وجود دارد و این نشانه ی برتری گاوها خواهد بود.

تحلیل بیت کوین

البته قطعا خرس ها هم به این سادگی پا پس نمی کشند. احتمالا با رسیدن قیمت این ارز دیجیتال به ۱۱ هزار دلار، یک افت قیمت تا ۱۰۶۲۵ دلار دیده می شود. اگر خرس ها موفق به کاهش قیمت از این سطح نشوند، رالی قیمت تا ۱۲۴۶۰ دلار آغاز خواهد شد. در غیر این صورت ۹۸۳۵ دلار سطحی است که قیمت در آن حمایت می شود.

تحلیل ریپل XRP

گاوها شدیدا از سطح ۰.۲۳ دلاری دفاع می کنند. این نشانه ی این است که آن ها در تلاش هستند تا قیمت را تا ۲۵ دلار معادل میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه بالا ببرند.

تحلیل ریپل

اگر قیمت به این سطح برسد، ریپل تا حدود ۰.۲۷ دلار رشد خواهد کرد. پیش بینی می شود در این سطح با مقاومت بالای خرس ها روبرو شود و قیمت در این محدوده یعنی ۰.۲۳ تا ۰.۲۷ دلار ثابت بماند. البته به هر دلیلی اگر قیمت از ۰.۲۳ کمتر شود، تا ۰.۲۲ دلار هم پایین می آید.

تحلیل پولکادات DOT

شکسته شدن مقاومت ۴.۹ دلاری خبر از امکان رشد تا ۵.۵۸ دلار می دهد. اگر قیمت به این سطح برسد، باید منتظر رشد بیشتر پولکادات تا ۶.۱ دلار و سپس ۶.۸ دلار بود. البته مسلما خرس ها به همین راحتی اجازه ی رشد نمی دهند. پس سطح ۵.۵۸ دلاری بسیار مهم است و باید مراقب آن بود. اگر در این قیمت با مقاومت بالای خرس ها روبرو شویم، ممکن است قیمت چند روزی ثابت بماند و یا در بد ترین حالت تا ۴.۹ دلار کاهش یابد.

تحلیل پولکادات

کاهش بیشتر از ۴.۹ دلار، هرچند بعید است اما ممکن است منجر به کاهش تا ۴.۵ و سپس ۴ دلار شود.

تحلیل چین لینک LINK

چین لینک با مقاومت در سطح ۱۳.۲۸ دلار مواجه شده است. تحلیل اطلاعات هم نشان می دهد که گاوها چندان قدرتی برای رشد قیمت ندارند.

تحلیل چین لینک

به نظر می رسد برای مدتی قیمت در همین حیطه ی فعلی باشد و گاوها تلاش کنند تا قیمت را از ۱۳.۲۸ بالاتر ببرند. اگر موفق شوند، می توان منتظر روزهای خوب رشد بود. و اگر به هر دلیلی دست از تلاش برای بالا بردن قیمت بردارند، باید انتظار سقوط تا ۸.۹ دلار را داشته باشیم.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx