راه اندازی پروژه انرژی های تجدیدپذیر در لس آنجلس با کمک تکنولوژی بلاک چین

راه اندازی پروژه انرژهای تجدید پذیر در لس آنجلس با کمک فناوری بلاک چین (Blockchain) 
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 3039 نفر

راه اندازی پروژه انرژی های تجدیدپذیر در لس آنجلس با کمک تکنولوژی بلاک چین

با کمک تکنولوژی بلاک چین (Blockchain) یک پروژه انرژی تجدیدپذیر با بودجه ۲۰ میلیون دلاری در شهر لس آنجلس راه اندازی شده است.

این پروژه جاه طلبانه انرژی تجدید پذیر با ۹ میلیون دلار سرمایه که بخشی از بودجه ۲۰ میلیون دلاری تأمین شده توسط کمیسیون انرژی کالیفرنیا است در لس آنجلس راه اندازی شده است.

نقش بلاک چین در پروژه

بلاک چین در طرح پایلوت این پروژه نقش مهمی را ایفا خواهد کرد. این طرح از شبکه قراردادهای هوشمند مبتنی بر بلاک چین RSK برای ثبت معاملات و داده های مربوط به مصرف انرژی استفاده خواهد کرد. استارتاپ شهر هوشمند EVShare که از زنجیره RSK استفاده می کند، به عنوان بخشی از کنسرسیومی که شامل EnelX ، Google و Grid Alternatives است، نظارت بر اجرای این پروژه را برعهده خواهد گرفت.

طرح فوق در محله ای محروم در لس آنجلس متمرکز شده است. صاحبان خانه می توانند انرژی مازاد تولید شده خود توسط صفحات خورشیدی پشت بام را معامله کنند و برای کاهش تولید دی اکسید کربن خود اعتبار کسب کنند. مصرف برق همراه با داده های مربوط به دستگاه های شبکه ای مانند اتومبیل های الکتریکی و باتری ها روی زنجیره ثبت خواهند شد.

اتصال درون زنجیره ای هزار شهر به یکدیگر

استارتاپ شهر هوشمند EVShare قصد دارد تا به ۱۰۰۰ شهر برای تبدیل شدن به یک اقتصاد مشترک متمرکز بر انرژی های تجدید پذیر و کاهش مصرف کربن کمک کند. این استارتاپ به تنهایی و بدون بهره گیری از شبکه قراردادهای هوشمند مبتنی بر بلاک چین RSK نمی تواند این هدف را محقق کند. این مسئله اثباتی برای مناسب بودن RSK برای مجموعه متنوعی از کاربردها است. RSK به طور فزاینده ای توسط سازمان های غیردولتی، به طور مستقیم یا از طریق استارتاپ هایی مانند EVShare که بر بستر RSK فعالیت می کند، مورد استفاده قرار گرفته است.

ازدحام اتریوم دلیل برای بکارگیری RSK

رشد خیره کننده اتریوم این پلتفرم را به یک مجموعه عظیم با ارزش چند میلیارد دلاری تبدیل کرده است. اما این موفقیت با ازدحام شبکه و قیمت بالای گس همراه شده است. در حال حاضر اتریوم برای پشتیبانی از کاربردهای سازمانی نامناسب است. همین مسئله سبب شده که شبکه های قراردادهای هوشمند مقیاس پذیرتر بتوانند خود را به عنوان گزینه های مناسب برای جایگزینی اتریوم معرفی کنند.

از طرفی، سرمایه گذاری های قابل توجهی در پروژه انرژی های تجدید پذیر لس آنجلس انجام شده و چندین شرکت بزرگ نیز در این پروژه فعالیت می کنند. در حال حاضر که دو سال از توسعه این پروژه می گذرد، مرحله دوم نیز به تازگی تصویب شده و راه را برای ایجاد یک شبکه انرژی هوشمند کاملاً فعال هموار کرده است.

 

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارز دیجیتال.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx