قیمت بیت کوین (BTC) تا سال ۲۰۲۸ به یک میلیون دلار خواهد رسید!

  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 3275 نفر

قیمت بیت کوین (BTC) تا سال ۲۰۲۸ به یک میلیون دلار خواهد رسید!

تیموتی پیترسون (Timothy Peterson) معتقد است که تا پایان ماه نوامبر قیمت بیت کوین (BTC) به ۱۲ هزار دلار و طی یک دهه به یک میلیون دلار خواهد رسید.

در تاریخ ۱۱ اکتبر، در رشته توییتی، پیترسون که به عنوان مدیر جهانی ماکرو در شرکت Cane Island Alternative Advisors فعالیت می کند، بیان کرد که به احتمال ۹۰٪ بیت کوین دیگر هیچ وقت در بازه زیر ۱۱ هزار دلاری بسته نخواهد شد.

با اینکه پیترسون در مورد پیش بینی خود بسیار جدی است، گفته های او یادآور صحبت های Mati Greenspan در اواخر ماه فوریه است که او اعتقاد داشت: «این آخرین فرصت برای خرید بیت کوین است، چون این ارز دیگر زیر ۱۰ هزار دلار قرار نخواهد گرفت» که اشتباه بودن آن برای همه ثابت شده است.

صحبت های Mati Greenspan

با این حال، این تحلیلگر ادعا می کند که مدل تحلیلی وی که در سال ۲۰۱۷ ابداع شد، کم و بیش دقیق بوده است. پیترسون ادعا می کند که او قیمت های آخر سال این ارز دیجیتال را به درستی در دو سال گذشته پیش بینی کرده است. پیش بینی او برای سال ۲۰۱۸ قیمت ۳۵۰۰ دلاری بود که قیمت واقعی در ۳۱ دسامبر ۳۷۸۲ دلار بود. مقایسه قیمت ها نشان می دهد که پیش بینی پیترسون فقط ۷٪ با قیمت واقعی اختلاف داشت. وی همچنین پیش بینی کرده بود که قیمت BTC به ۷۰۰۰ دلار در پایان سال ۲۰۱۹ خواهد رسید، که قیمت ثبت شده در آن تاریخ برابر با ۷۲۴۳ دلار بود.

با استفاده از روش خود، این تحلیلگر پیش بینی می کند که ارزش بیت کوین تا ژانویه سال ۲۰۲۴ به ۱۰۰ هزار دلار و تا مارس سال ۲۰۲۸ به یک میلیون دلار خواهد رسید. وی همچنین پیش بینی بسیار دقیقی در مورد قیمت دقیق بیت کوین در تاریخ ۳۰ نوامبر برای افرادی که به صحت مدل او شک دارند ارائه کرده است:

در تاریخ ۳۰ نوامبر ۲۰۲۰ قیمت بیت کوین (به احتمال ۹۰٪) به ۱۲ هزار دلار و یا حتی بیشتر میرسه. پیش بینی منو یه جا یادداشت کنید، ازش عکس بگیرید، یا هر کاری که دوست دارید. واسم مهم نیست که حرفمو باور می کنید یا نه.

ارزش بیت کوین

پیترسون در پایان گفت:

شما خواهید دید که اتفاقات شگفت انگیزی برای بیت کوین در سال ۲۰۲۱ رخ خواهد داد.

نظر شما چیست؟ آیا پیش بینی های این تحلیلگر به حقیقت خواهند پیوست؟

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx